به وبلاگ خود خوش امدید
شايد اين تيتر براي شما تركيبي از كلمات نا متجانس و ناشناختهباشدكهمعنيومفهوم خاصي به ذهنتان متبادر نمي سازد اما اگر از اهالي خطه سرسبز گيلان باشيد و يا قسمتي از گشت و گذارهاي خود در شمال كشور را به بخش غربي اين خطه زمرد فام تخصيص داده باشيد حتما مي دانيد كه »شاندرمن«بخشيازشهرستان»ماسال«درشمالغربیاستانگیلاناستو»آویشو« نيز نام غاري استديدنيدرهمينمنطقهكهیکیازچندینجاذبهگردشگریاینشهربهشمار ميرود. متاسفانه اگرچه »آويشو« در فهرستمیراثطبیعیثبتشدهولیهنوزدر فهرست تور ماسال مسافرت گردشگران ايراني ثبت نشده است و هنگامی که صحبت از مسافرت به شمال کشور می شود فکر همه به سمت دریاها و کوه هایی که بارها رفته اند متمرکز می شود اما اين بار پيشنهاد ما به شما اين است كه اگر قصد سفر به شمال کشور را دارید بهتر است به جاهایی سفر کنید که ناشناخته تر مانده اند. جاهایی مثل ماسال و شاندرمن. ماسال شهرستانیدیدنیدراستانگیالناست. تور ماسال شهرستانیکهبیشاز 70 هزارهکتارجنگلومرتع دارد حتما زیباست. ماسالدومینشهرستانمرتفع استان گیالن پس از رودبار استوپیش ازاین،بخشی از شهرستانوسیعتالشبودکهدرسال 1376 به شهرستان ماسال تبدیل شد. ماسال در قدیم »رودکنار« نامیده می شد.
گرانترین هتل ها در رزرواسیون آریاتبلیغات همانند هر شــاخه ی علمی دیگر دارای اصول و تکنیک هایی اســت که برای بهینه سازی هر چه بهتر کارکرد آن باید از آنها استفاده کرد. در این مقاله بر آن شدیم به شرح برخی از آگهی رایگان این تکنیکهای طلایی بپردازیم.یک کاراکتر جذاب بیافرینید این تکنیک تبلیغاتی چیزی جز خلــق یک ویژگی یا ویژگی هایی که بر میزان به رسمیت شناختن و ارزش داستانی کمپین شما می افزاید، نیست. کاراکتر شما می تواند به ایفای نقشی بپردازد مثال نقش یک روانپزشک را بازی کند یا ممکن است در قالب یک شخصیت کارتونی ایفای نقش کند. مثال یک دلفین یا گربه باشد. شما در خلق و ایجاد یک کاراکتر و تعریف نقشی که او در تبلیغات ایفا میکند، کامال آزاد هستید. نکته ی خلاقانه: علیرغم آن که «کاراکتر برند» باید نشانگر شخصیت و دیگر جوانب برند باشد، یک شخصیت خلق شده دارای چنین ویژگی نیســت. از این رو بهتر است آگهی رایگان ریســک کنید و کاراکتری را برگزینید که خارج از شخصیت برند باشد. برخی از به یاد ماندنی ترین کمپین های تبلیغاتی جهان بر اساس کاراکترهای خلق شده ساخته شده اند. و بسیاری از بهترین آن کاراکترها، شــخصیت، ارزشها و ظاهر برند را منعکس نمی کنند. کاراکتر شــما همانند یک فیلم یا کتاب خوب باید جالب باشد: متفاوت و پیشبینی نشده با شخصیت و رفتار جذاب و نقطه نظرات به تفصیل شرح داده شده. این کاراکترهای متمایز از کاراکترهای رایج، نظر مخاطب را به خود معطوف خواهند کرد چون آنها با خرق عادت، خود را از دیگران برجسته می سازند.
متن پیامک به نوع مشتریان و صنف شما ارتباط داشته باشدتعداد صفحات : 1